Strona internetowa dla firmy transportowej – Europe24
Firma Europrovider, zgłosiła się do nas z prośbą. A mianowicie o stworzenie strony internetowej oraz LOGO dla usług transportowej.
Projekt graficzny został wykonany zgodnie z przesłanym Briefem, innymi słowy, wytyczne do projektu zostały przesłane prze klienta. Rozwiązanie zostało oparte na łatwym w obsłudze systemie CMS – WordPress, rozbudowanym ale łatwym w obsłudze narzędziu internetowym. Bez wątpienia takie rozwiązanie pozwoliło właścicielowi portalu na prostą jego obsługę, zmianę treści i grafik.
Strona internetowa dla firmy transportowej – skorzystaj ze sprawdzonej platformy WordPress
Ogólnie rzecz biorąc, ogromnym atutem posiadania stron internetowych w systemie zarządzania treścią CMS, jest prostota obsługi, łatwość rozbudowy i integracja biznesowych narzędzi (Google) analytics dla branży transportowej. W tym przypadku taką rozbudową było dodanie dynamicznego tłumaczenia strony na język angielski. Niezależnie na jakiej stronie znajduje się użytkownik, kiedy przełączy język strony na inny, zostanie przeniesiony do tej samej podstrony ale w innym języku. Takie rozwiązaniu ułatwia korzystanie ze strony internetowej, gdyż nie wymusza na użytkowniku przechodzenie całej ścieżki od nowa.
Stała kontrola nad zleceniem czyli strona internetowa dla firmy transportowej
Na stronie firmy spedycyjnej, europejskiego przewoźnika, został również zaimplementowany mechanizm śledzenia przesyłek. O ile użytkownik posiada konto w systemie Europe24, może śledzić swoje wszystkie przesyłki. Dzięki czemu, może informować potencjalnych klientów o statusie przesyłki. Aby utworzyć takie konto wystarczy podać imię, nazwisko i adres e-mail. Następnie nadać paczkę/przesyłkę korzystając z tych że danych.
Bez wątpienia pierwsze wrażenie jest najważniejsze
Jak już wspomniano prócz strony internetowej zlecenie obejmowało również projekt logotypu. Niewątpliwie mieliśmy duże pole do popisu jeżeli chodzi o całokształt zlecenia. Chodzi o to że łatwiej jest stworzyć projekt całości, logo, strona internetowa. Po pierwsze nic nas nie ograniczało, nie musieliśmy dopasowywać logo do strony internetowej ani odwrotnie. Po drugie oba te elementy zostały zaprojektowanie spójnie i w zgodzie ze sobą. Oddając charakter firmy i jej założenia. Natomiast sam logotyp przedstawia napis Europe i cyfrę 24, wpisaną w połowę zegara będącego strzałką co symbolizuje upływ czasu.
Zakres prac:
- Wdrożenie projektu graficznego strony internetowej.
- Stworzenie projektu logo.
- Uruchomienie usługi hostingowej, poczta e-mail, na serwer.
- Uruchomienie strony internetowej w dwóch językach.
- Mechanizm śledzenia przesyłek.
Na zakończenie
Podsumowując logotyp od razu przypadł firmie Europrovider, do gustu.